QOTSA

Blä. Har huvudvärk och har haft det hela dagen!! Fick gå hem från jobbet, satt bara och suckade och mådde röv.

När jag kom hem så hamnade min nyckelknippa emellan när jag skulle stänga bildörren så den gick sönder.. vad händer?

Aaaj, min töjning blev inte så lyckad senast så jag satte tillbaka mitt gamla örhänge... Baaad Cake. Nu gör det ont när jag börjar töja igen!

Jag har iallafall kurerat mig på bästa sätt för min huvudvärk genom Panodil och en lååång powernap. Jag drömde sjuka saker.

Med tanke på den smärta jag upplevt denna dag tyckte jag att jag var värd något till tröst, så jag beställde tre skivor på
cdon.com :)! Tre Queens of the Stone Age. Jag längtar tills dom dimper ner i min brevlåda.

Hoppas mitt huvud håller för träning ikväll för det känns som att det är behövligt.

Jag åt två knäckemackor nu till lunch (har ingen aptit, är varm + huvudvärken) och nu mår jag illa.. Det här verkar mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback