Strumpsortering, part 1

Första etappen i mitt strump-projekt är nu avklarat, jippie! Fick ont i ryggen som konsekvens av att jag satt på en väldigt låg fotpall och böjde ryggen skevt. Inte bra. Det känns bra att det går framåt. Något annat som känns bra är att jag på allvar hittade ett par lila/rosa sockar med "tassar" under! Ni vet såna halkskydds-tassar så man kunde springa på parkett när man var kid utan att halka. Dom fick följa med påsen med strumpor jag inte skall spara.

Idag har jag investerat i en ny mobil! Kommer vara sysselsatt ikväll känns det som. Man måste kolla alla funktioner som finns. Av vad jag sett hittills så skiljer kalendern på den gamla och nya. Jag är lite orolig för hur bra jag kommer komma överens med the new one. Jag hade nämligen en väldigt bra relation med den gamla. See you in heaven..

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sars

Bejbi. Jag är i valet och kvalet om jag skall fixa nya batterier till min oldie eller om jag skall investera i en ny. En ny blir det så småning om, men just nu känns ett batteri som en schysst lösning, det kostar inte lika mycket ^^. och ingen kommer tänka "wow ett nytt flashigt batteri, jag snor fånen" den är fortfrande ugly i världens ögon. Hey vilket långt inlägg! puss

2007-03-08 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback