That sucks

Jag har inlett ett väldigt dumt projekt. Inte dumt i sig, men dumt eftersom jag inte orkar slutföra det. Det började med att jag i lördags skulle vara sinklädd på Marcus födelsedag och behövde då ett par benvärmare. Klockan var väl ungefär fem i 6 och bussen jag skulle ta gick 6.
Karin : Mamma, har vi några benvärmare någonstanns?
Mamma: Nej, och det kan vi inte börja rota efter nu.
Karin: Nähä.

Innovativ som jag är sprang jag upp på mitt rum och började gräva i min strumplåda i garderoben. Jag kom på att ett par mörka USA-sockar (minns ni dom) nog är ett bra virke att bygga benvärmare på. Efter att ha kastat ut alla tunna sockar jag äger och några par tennissockar hittar jag dom - ett par USA-sockar. Vilken lycka! Jag hämtar en sax och lyckas åstadkomma ett par hyfsade benvärmare. "Det är nog ingen som tänker på hur dom ser ut egentligen".

Detta utgjorde alltså grunden till mitt nya projekt: Att rensa bort alla slitna/fula/gamla strumpor jag inte använder. Det har jag som sagt ännu inte tatgit tag i, men lovar att komma med uppdatering så fort något nytt sker på området.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback