Tv and me

Igår missade Frölunda slutspelet i hockeyn. Idag stog det klart att Partille kommer hålla till i tvåan nästkommande säsong. Och ikväll slog det mig att jag glömde min sista dosa snus på restaurang Etc. Grande. Vart är världen på väg?

Denna kväll kom att bli mycket trevlig. Födelsedagsbarnet Marcus böd hem till fördrink i hans unkarlslya och sedan liftade vi med Fredrik till restaurangen. Åt en pastarätt av hög rang. Denna restaurang borde ALLA testa. Kanonmysigt. Jag lämnade sällskapet under tidigare delen av kvällen med tanke på morgondagens match.

Veckans mest avundsjuka blickar: Var idag riktade mot Axels tallrik! Han hade varit så klyftig och beställt en
grigliata di pesce e crostacei, vilket innebär en gudomlig blandning av grillade fisk och skaldjur med vitlöksbröd och sallad. Alla i sällskapet sneglade på hans tallrik medan man själv tittade lite skeptiskt på sin egen tallrik med pasta. Visserligen är pastan på etc. skitbra.

Har fått Boxer på rummet idag :) Fancy... Speciellt bra är att min favoritkanal Animal planet ingick i paket ! Kollar faktiskt på det nu, i bakgrunden. En jättesöt valp har räddats av en kille!! Sött.

Nu ska jag avsluta kvällen med en omgång Pizza Frenzy! Det är ett riktigt snitsigt dataspel. Väldigt simpelt men ack så beroende framkallande..  Hämta hem det här:
http://www.arcadetown.com/pizzafrenzy/game.asp Det är gratis och en riktig höjdare vill jag lova.

Ahhhhhhh!!!!!!! Jag ångrar det jag sa om Animal Planet. Min största fobi är nämligen ormar och just i detta nu bomaderades rutan med en massa farliga ormar! Dom borde skjutas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback