Va sa du va sa han?!

Det här känns hemskt. Jag känner mig tvungen att skriva så vi får se vad det blir av det.

Jag har köpt nya sunglasses :)! Det behövde jag. Jag har varit väldigt sparsam på senare dar (med tanke på min kommande resa) så jag tyckte att jag var värd ett par schyssta brillor. Nu i efterhand känns det som ett lyckat köp!

 image54

Jag gjorde även något annat impulsartat igår. Jag var på
Tribe och skulle köpa mig ett örhänge att töja med (spiral). Problemet var att det inte fanns i större storlekar än 10 mm (vilket är den storlek jag har nu) så jag fick rådet att köpa tejp och mixtra med, eller såga isär penslar och töja med. Suck tänkte jag och var småirriterad eftersom jag var inställd på ett snyggt örhänge. Jag hade liksom inte orken att kila till Panduro och investera i penslar och sedan ha pyssel emd mig själv - nej, jag behövde ha något nu! Jag har en tendens att bli irriterad/frustrerad om jag inte fr något köpt när jag går på stan, så det slutar oftast i att jag stressköper något i sista sekund. Denna dag sa mitt undermedvetna åt mig att gå till närmsta frisörsalong och göra ett litet hål i örat. So, that's what I did. Ett hål uppe på min öronkant. Spontat.

Så, vad hände då med min töjning? Jag tog tag i saken ikväll faktiskt. Hittade en pensel hemma och la beslag på den. Det var rätt knivigt att lyckas korta av den på rätt ställe, men det blev helt ok (lite längre än beräknat, men den töjer iaf).

Gårdagens citat av Julia : "Va sa du va sa han!?"

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Sars

du får se mina skor nästa gång vi ses :) they look so fine. snygga sunnes biatch! I can imagine how awesome you look in them!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback