Vaknar 07.15

Uppe i gryningen denna lördag. Fråga mig inte varför! Vaknade av att det var barnprogram i bakgrunden (vilket fick mig att inse att jag glömde stänga av tvn igår - igen!!) Nu tittar jag lite lätt eftersom programmet hette Justice League och min käre BATMAN visade sig vara en del i denna liga! Bäst att kolla så att han gör ett bra jobb. Ligan består av massa superhjältar som enats och bekämpar ondska.

Förut var en det en av hjältarna som använde sin superkraft och läste sin fiendes tankar! Det var rätt coolt med tanke på att han bara satte händerna på hans huvud och kunde sen bända upp huvudet och kliva in i skallen. Väl inne såg han först lite röda slamsor och sån där typisk "hjärnvägg". Sedan öppnade han en stor port/dörr (?) och kom in i en stor sal. Det var ingen där, förutom att en falk kom och rev honom. Han fick ont och då blev han anfallen av hundratals falkar... Sen övergav jag serien och hämtade datorn.


Nu börjar Lassie! Den är så härligt klassisk. Killen som är huvudrollen, Timmy, har en himla inlevelse.. Även när man inte behöver ha det. Nu sa han till exempel "Holy Ballonie!". Haha.

Ååhh, dom drog just ett torrt skämt som jag inte kan återberätta! Detta mina vänner är flera gånger töntigare än Seventh Heavens moralkakor. (Seventh Heaven är för övrigt en sjukt bra serie, inget ont om den)

Ang. min krock igår. Jag skyller på Mölnlyckes förbannade parkering! Den är så smal. Jag hade parkerat och skulle backa ut och räta upp bilen.. Precis när jag börjar backa och har kommit ut en halv meter kommer en annan bil körandes på parkeringen. Dragkroken på min bil åker in i den andra bilen. Med andra ord, jag körde på honom. Han verkade rätt förbannat till en början, men blev rätt lugnt sen, han var mest irriterad för att det var fredageftermiddag. Han sa: "Varför tittar du inte när du backar ut?" Jag tittade visst! Men tack vare att det stog en fet minibuss parkerad bredvid mig såg jag inte skymten av hans bil. Och jag höll inte ens någon hastighet, kanske 3-5 km/h...max. Att hans bil fick skador berodde på att hans hastighet var rätt hög (han själv påstod ca 10 km/h när vi fyllde i papprena, jag orkade inte diskutera.) Beviset kan man se på min dragkrog som är skev eftersom han körde på den (i en hyfsat hög hastighet.) Förresten var det hans firmabil så egentligen, give me some slack, det var ju för fan inte meningen. Anyway, jag planerar inte att backa ut i någon annan den närmsta tiden så ni som är ute och kör kan vara lugna, it won't happen again.

Shit, nu blev det spännande på Lassie så jag får återgå till det nu.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback