Crazy shit.

Det har hänt lite galna grejer sen jag sist skrev.

1. När vi anlände till Philadelphia för att shoppa på South Street möttes vi av en idiot med en orm runt halsen!!! Ni som känner mig vet hur jävla mycket jag hatar ormar och kan kanske därför föreställa er min panik. Han bara promenerade som vem som helst på gatan, förutom att han bar en mörkbrun boaorm runt halsen. Jag önskar att att någon hade skjutit den. Brutalt men rättvist.

2. Vi har vart i Lancaster och shoppat och haft Amish jakt. Vi såg ett antal.

image132

Amish on the road.

image135

Louise kör säkert som bara den.

3. Vi hade återigen drinkkväll hos Dan. Men tog det mer sansat än sist. Vi spexade till det med en läcker heliumballog :) Ungefär 10 filmer finns att se när vi pratar med smurf-röst. Dock inte för allmänheten. Ni får se när jag kommer hem.

image133

Kolla pållen.

image134

Intager helium för att sedan citera "Bestefar og jeg".

Ikväll väntar movienight, vi funderar på att först se Pirates of the caribbean 2 (för att fräscha upp minnet inför 3an + att Losse inte har sett den) och sedan runda av med White Chicks - en av de roligaste någonsin ("Move bitch!", haha!)

Louise tar just nu en powernap för att orka med filmerna, jag borde formodligen också göra det, eftersom jag har en tendens att slumra till i filmsoffan.

PS. En kille på Foot Locker sa idag till mig att Sverige är känt för sina snygga tjejer.
- Yes, sa jag och funderade inte så mkt.
- And it's famous for the Saab's! fortsatte han.
- Yes, and VOLVO! menade jag eftersom det känns som att Volvo är något mer känt i US än Saab.
- Oh really? I thought that was German!

Jävla Tyskar... sno inte åt er äran för Volvo vad ni än gör. DS.

Kommentarer
Postat av: marcus

tyskarna vill då ha äran för allt!
haha, heliumballong och bestefar! vilken klassiker! Blev det "bestefar, jeg kan ikke sove?" haha

2007-05-22 @ 11:00:54
Postat av: sissel

Jag ska se pirates 3 idag!

2007-05-22 @ 20:14:28
Postat av: marcus

nej du! när vi talades vid häromsistens så lovade du ett inlägg. where is it?

2007-05-24 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback