Håll i hatten!

Nu är det exakt en vecka (!) tills jag beger mig till USA. Jag har redan nu en smula resfeber. Bekymrar mig över hur jag ska hitta på flygplatsen i Paris, vem kommer jag sitta bredvid på planet, kommer min väska komma fram mm. I ämnet vem jag kommer sitta bredvid på planet är detta mycket viktigt (med betoning på mycket). Tänk om det är nån pratglad jävel som lägger ut sin livshistoria eller nån som luktar illa! Tänk om det är en barnfamilj! Skräck! Hoppas på en snygging som har ett gameboy att
disponera :)! 

Jag har nu varit driftig och investerat i en kamera och en resväska. Två saker jag kommer kunna ha stor glädje av, haha! Speciellt bra var att resväskan endast kostade 300 riksdaler. Jag blev dock väldigt kär i en resväska med leopardmönster! Jag hade sett hur cool ut som helst om jag hade trippat runt med den. Men priset på den jag köpte vägde över. Den andra gick på dryga tusenlappen.
Kameran känns verkligen som en investering. Prisklassen något högre än resväskan :s.. Men jag kommer från och med nu kunna dokumentera ännu mer av min vardag, vilket är något jag varit bedrövlig med de senaste 19 åren :). 

London, oh behave! När jag ändå är i farten med resor över haven har jag bokat en resa till Fannys nuvarande hem, London. En tung utgift inför kommande resa till USA, men ack va kul det kommer bli att träffa henne och utforska stadens utbud.  

Suck. Efter jobbet idag har jag bokat in ett gymbesök. Har nämligen satt som mål att hinna besöka gymmet minst 2 gånger i veckan.  

Kommentarer
Postat av: marcus

haha, jag gillar ditt sätt karin:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback