Back to reality?

För att citera Bob Hund,

"Jaha, nu har jag gjort det igen - jag har varit dum, mot mig själv! Jag är så bra på sånt... eller hur!?"

Skulle idag ha studerat för att liksom få det överstökat. ("Det är ju så skönt när man väl är klar i god tid..") Men nej, nej! Ta och sätt på lite Sagan om ringen istället och tänk på skolan imorgon..

...

Angående innebandy har jag faktiskt bara en enda sak att säga, och det är att jag aldrig kommer kunna ta en spelare på allvar som spelar i aerobicskor. Ser för taskigt ut alltså.

...

Min musikredaktion har letat fram det allra bästa. Högst upp på listan skulle egentligen egenkomponerade skivorna Cake 8 och Stockholm nr 3 hamnat. Men eftersom de inte är utgivna ännu blir det två andra spänannde band som får en stund i rampljuset,

The Embassy - Syntigt, poppigt och indie i en härlig blandning.
Vampire Weekend - Aslyckat sound här! Harmoniska melodier, mjuk indierock och pop.

...

Höjer ett varningens finger för hitta.se! Det är inte ok att ljuga om avstånd, skyltar och namn på vägar. Tack vare den påstådda beskrivningen "kör 1 km på Essingeleden" hamnade vi helt åt helvete, och körde runt där i någon halvtimma. Inte ens de arbetande på en viss Statoil kunde besvära sig med en liten hint om var vi skulle köra. Men för all del, låt oss lista ut vägen själva!

...

Noterat:
Att sitta i en bil i 5 och 1/2 timma med festskivan på repeat och sedan tro att det inte resulterar i utgång är att lura sig själv.

...

Att julen närmar sig mer och mer innebär för egen del att det är dags att ge sig ut i det hårda livet som arbetssökande. Uppförsbacke är nog bara förnamnet.


MVH Digerdöden

Kommentarer
Postat av: anso

Vad pluggar du för nått?

Postat av: cake

Jag läser de underbara (?) kurserna samhäll A och historia A... komvux!

2007-12-05 @ 16:59:03
Postat av: Sars

men För bövulen Cake! Jag saknar dej på bloggen!
hoppas skolan går bra, vi hörs i helgen! (lot's of loooove)

2007-12-07 @ 14:53:30
URL: http://anpassad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback