Du tror att du har allt..

...då plötsligt din bäste vän Internet sviker dig och går i ide. Dock varade sömnen bara ett och ett halvt dygn. Illa nog. Nåväl, hade filat på ett inlägg som berättade om mina kära Louise och Dans besök här i Göteborg. Dock drog det ut på tiden och nu är inlägget sparat i utkastet.

...

Det är amazing hur vissa människor bara genom att finnas kan förgylla ens liv.

image263

image264

image265

image266

image267

image268

Louise, mon ami! Snart är det min tur att korsa Atlanten och visa att det går. :)

...

Mer bloggmaterial finnes. Men dock är tiden knapp. Något som dock hinns med att skriva nu är att allt hänger ihop. Livets alla beståndsdelar måste finna ett sätt att samspela, det tror jag att mina har gjort. Och då fungerar det mesta helt plötsligt. T ex åkte rätt person ut ur Idol ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback