Förbannat!

Nej, nu är jag rejält upprörd, som Marcus skulle ha sagt! Här sitter jag vid datorn och ska leta upp den underbart billiga resan till Philadelphia jag hittade i slutet av förra veckan. DEN HAR FÖRSVUNNIT! Det är inte OK att först lova mig en resa för 4500 SEK och sedan ett par dagar senare mena att samma resa kostar 15000 SEK! Att påstå att resan skulle ha tagit slut är icke-hållbart då jag endast är en ynka person. Hur stor är chansen? (Som Julia skulle ha sagt)

Alltså - jag kan fortfarande inte acceptera detta svek! Scenariot är som följer:

Onsdag v. 44: Karin surfar in på Google med sökordet "flyresor" och får ett antal träffar, varav två hon klickar sig in på. Pris på resa till Philadelphia = 8000 SEK. Prisuppgiften förbryllar aningen då hon i Maj 2007 betalade 4500 kr för samma resa. Men med tanke på rådande intresse för resedatum (25 dec-1 jan) dras ändå slutsatsen att resan blir dyrare eftersom många reser just runt nyår.

Torsdag v. 44: Återigen surfas det in på Google för att se andra reseleverantörers erbjudanden. Då hittas diverse resor från. 4000 SEK. Förvirringen är lika påtaglig som extasen.

Måndag v. 45: Med de billiga resorna i tanken hade det varit kul att se om priset hade gått ned ytterligare. Skräckbeskedet 8000 SEK för den billigaste resan bidrar till förtvivlan.

Är det någon som har en förklaring?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad i hela friden är det frågan om!?!? Man blir ju förbannad för mindre. Fattar inte flygbolagen att det är våra SHOPPINGPENGAR dom snor?

2007-11-06 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback