Visdomstand - nej tack.

Det börjar bli tjatigt. Hur lång tid kan det ta för de rackarns tänderna att växa ut? Mina växer ut halvvägs, käften gör ont så att man nästan tar till våld, för att sedan växa tillbaka. Är det någon undermedveten anatomi-symbolik bakom? Är det så att tanden är obeslutsam för att jag själv är det? Förmodligen är det bara rent djävulskap. När jag är 40, kommer de fortfarande inte ha växt ut?

...

På onsdag får Svea rike finbesök från bortom Atlanten. Fröken Vigmo och herr Camarda gör ett efterlängtat gästspel. De kommer förmodligen få en mindre chock, då temperaturen skiljer på ett par grader. (Jämför 5¤C med 30¤C...) Jag vill uppmana alla att visa upp vårt lands bästa sidor då vår snart nya medborgare "Caramello" besöker Sverige för första gången. Som vi alla känner till är hösten inte Sveriges vackraste ansikte - därför är det extra viktigt att lägga på ett överdrivet leende för att utsråla den sanna och innerliga glädje som präglar vårt land. I know you can do it!

...

En minilista som avrundning. Bästa progammen på TV just nu:

1. Okänd diagnos (TV4 Fakta)
2. Djurpolisen (Animal Planet)
3. Ambulans - Först på plats (TV4 Fakta)

TV4 Fakta är en fantastisk kanal där man kan lära sig mycket. Medan andra prenumererar på Illustrerad vetenskap eller KP (Haggan) så drunknar jag i kunskap framför TVn. Animal Planet bjuder på spännande och blödiga program där djur räddas, dör, vårdas, tittas på osv. Har en och annan gång fällt en tår då ett djur räddats från döden och sedan adopterats bort. Är det inte lyckligt säg? Ändå slår AP inte TV4 Fakta - missa inte dubbelavsnitt av Okänd diagnos imorgon runt 9 snåret.


Kommentarer
Postat av: slang

haha kak. Det märks att du ägnar en del tid hemma på dagarna=)

2007-10-30 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback