3 månader kvar till jul.

Fan. Det ligger alltså någonting i det där med att ju mindre man skriver, ju mindre besökare får man. Läge för lite shape-up.

Bitterheten över att det är höst är så gott som bortblåst... (haha). Något ganska bisarrt hände tidigare idag. Jag öppnade ett skåp i köket och såg ett paket pepparkakor. Suck. Tiden går verkligen löjligt fort. Det mest bisarra är att jag klämde i mig ett par stycken, och de var inte ens goda.

Fick besked för någon timma sen att vi ska till fotografen idag. Fick just ett telefonsamtal av en vilsen lagkamrat:

"Tjena! Du, var ligger det där Atelje Britt-Marie egentligen? Jag försöker leta efter permanentade tanter men - inget!"

Dags för mig att komma till undsättning!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah, ja det ligger verkligen något i det där.. :P
http://app.blogg.se/trackback/ping/8976515
Har du något förslag på hur man kan ha ihjäl tid?

Postat av: Malin

3 månader :D Jag läängtar! :)

2007-09-17 @ 18:58:12
URL: http://guldfest.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback