I lost.

Jag hade en känsla i kroppen som sa att jag idag skulle kamma hem stjärnvinsten i något av de lyckohjul som finns på Liseberg. Mitt kapital på 200 riksdaler är slut och det enda jag kom hem med var en usel påse Gott & blandat. Fy fan.

Dock hade vissa andra flyt och tog med sig bl a fyra chipspåsar, två Daimpåsar, en Plopp och en Gott & blandat. Kul, verkligen. Grattis. Madde var emellertid den som var mest bitter.

...

En ljuvlig lördagskväll är på väg mot sitt slut. Att diskutera Innebandymagazinets många stolpträffar har varit förbaskat kul. Troligtvis är det fler än jag som bl a har undrat över vad inslaget om exklusiva solglasögon gjorde i innebandytidningen. Som kvällens sällskap konstaterade; Innebandy kommer aldrig att bli en stekarsport.


Kommentarer
Postat av: IB-magazinet

De tar antagligen visst material från sin andra produktion 'golfpunk'

2007-09-30 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback