Nu är goda råd dyra!

Efter att ha tillbringat den senaste timman med att komma in på den sablarns bloggen gäller det att vara på alerten och få in ett inlägg! Vid tillfällen som dessa, när hastigheten på Internet är allt annat än ljusets, känner man att "datorn-ut-genom-fönstret" inte är en så dum idé..

Planen var en top 10 lista över de bästa albumen enligt yours truly. Detta dyker dock inte upp i detta inlägg tack vare att klockan hunnit bli 23:51 och jag skulle egentligen sovit för en timma sen (för att komma upp i rätt sömnkvot)!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Appropå ditt utbrott i metropolen upptäckte jag en hetsig skylt
min närbutik:
Vid betalning med kort - 5kr. DET ÄR DU SOM VILL BETALA MED KORT.
Jaha? Men det är likväl förbjudet, släng ut kortmaskinen då.

Postat av: Zicko

Jag väntar med spänning!

2007-09-10 @ 10:51:16
Postat av: cake

Ylva -
HAHA! det är ju rätt kul i sig måste jag säga. Men fan vad lack man blir! Det gäller att stå på sig - se bara hur bra det gick för mig i Metropolen. Du har väl hört om skylten i den sunkiga livsmedelsbutiken på andra långgatan? "Om du vill ha kvitto - säg till innan!" Man slutar aldrig att förvånas.

2007-09-10 @ 13:55:08
URL: http://cakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback