Nu har det gått för långt.

Ja, nu har det tamigfan gått långt över gränsen.. och det blir bara värre och värre! Problemet är att man i vårt hus inte kan prata i mobiltelefon - it's like a fucking bunker!! Exempelvis har jag "begränsad service" på min mobil nu. VARFÖR?

Drog ett par slutsatser som skulle kunna förklara problemet:

- Huset är för långt i från en telefonmast.
- Huset är för nära en telefonmast.
- Vi bor i ett radonhus.

Efter att ha undersökt de möjliga orsakerna närmare visar det sig att det inte är något av ovanstående. En granne berättar:

"Jag har aldrig haft problem. Det fungerar jättebra för mig att ringa och jag har alltid bra sändning."

Då är det alltså VÅRT hus det är fel på. Antagligen har vi någon son-of-a-apparat som någon dumpat här i huset. This is gotta have an end...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback