Plötsligt händer det..

Min komvux-anda höll inte i sig så som jag önskat. Totalt har ca 1 h ägnats åt diverse historiarbeten. (Endast 10 sekunder ägnades åt mitt lilla svenskatal då jag blev distraherad av ett telefonsamtal.)

Efter att ha känt rastlösheten ut i tårna övertalade jag Julia att följa med och se Pixbo-Balrog. Det gick nästan överdrivet lätt.

Jag: Hej, nu tänkte jag övertala dig att se matchen!
Julia: Ja, jo men det kan vi göra. Jag har inget bättre för mig.

And there it went.

...

Det som just slog mig är att mitt Playstation blivit aldeles för dammigt!! Det var flera månader sen jag spelade. (Kan bero på att det i princip är trasigt, men har man tålamod så går det.) Anyhow. Här har jag gått hemma en hel dag och svurit över att mitt liv är så trist - och så har jag glömt mitt kära tv-spel. Fy skäms Cake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback