Suck..

Röva.

4 snoozningar, 1 Sex and the city avsnitt och 1 skål Special K red berries och jag satt i vår vackra Volvo 940 kombi klockan 07.58.
Helt planenligt var mitt besöksmål denna morgon Komvux.

image253

Unlucky for me, är jag förmodligen den enda från SPEI3A som faktiskt håller fast vid planen. How sad, but... fuck it.
Hur som helst - ensam och utan dagens dos av kaffe står jag utanför Komvux kl. 08.05 med hopp om att höja snittet sisådär 0.4, 0.5 poäng. Mitt intellekt var påtagligt. Tyvärr öppnar expeditionen kl. 09.30. Alltså, 1,5 timmes sömn har gått till spillo och här sitter jag med mitt kaffe och sneglar på mitt andra Sex and the city avsnitt för dagen. Och klockan är nu 09.08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback