Vad glad man kan bli..

..av att få komma ner till träningen. Amazing hur en lagidrott spöar skiten ur individuella idrotter.

Och imorgon, på den träningsfria dagen, blir det ett härligt besök på gymet för att avslutas med en ljuvlig kväll i Linné med pärlorna
Marcus och Emilia.

image254

Emilia et Marcus.

..

Det kommer nog bli en skön höst, trots allt. Framförallt kommer jag ha ett och annat fint moment med min fantastiska Timo Räisänen. Han växer mer och mer i mina ögon. Fear no darkness, promised child, I'm sorry Shirley (För övrigt gör namnet Shirley att jag nästan smäller av. En viss schlager-sjungande artist med efternamn Clamp och förkärlek till tantmodet finns med på min lista över "störande personligheter och deras inverkan på samhället") och Join the riot funkar mycket bra som stämningshöjare.

Fotnot. En komplett lista över "störande personligheter och deras inverkan på samhället kommer ev. dyka upp på bloggen. Troligtvis en dag då mycket känns irriterande och känslan av att behöva få klanka ner på någon annan kikar fram.

Kommentarer
Postat av: Sars

Linné är trevligt. Gosh, mitt uteliv är kört i graven. Puss på dej och tack för snuset. det är gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback