Who is sick?

Är jag sjuk eller varför kan jag inte njuta av min lediga dag? Det är tyst och underbart hemma, en kopp med nybryggt kaffe står framför mig... Ändå är det något som stör mig!

Antilgen beror det på:

- att jag väntar på besked ifrån Komvux. (Det känns relativt illa att bli ratad av dem.)

eller:

- att jag misstänker att en personlig kris är på ingång.

Det sistnämnda orkar jag inte med just nu. Därför är det av största vikt att min omgivning är uppiggande! För att själv förbättra min situation planerar jag att bege mig till den stora staden och fullfölja projektet "använda upp sitt presentkort på Åhléns". För de slantar som finns på kortet misstänker jag att jag kommer kunna komma hem med ett par värdiga jeans. Om detta ska inträffa är det hög tid att jag beger mig snarast.

Dock slog det mig plötsligt - sen när är det roligt och utan ångest att prova jeans? Damn. Det är en av situationerna man ska hålla sig ifrån när man närmar sig en personlig kris. Det är en sådan sak som antingen går skitbra och räddar dagen eller det omvända. Om man inte hittar ett par jeans av de 10 par man brukar testa är man så gott som körd. Knäckt.

Ni som träffar mig ikväll lär märka..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey, jag har också penar att bränna på Åhlens och det västa är att jag haft dom så länge att om jag inte bränner dom innan 31/12 så... POFF... försvinner dom. Illa illa.
Tat lugnt med krisandet. En underbar helg i Mora står ju på schemat.
/A

2007-09-05 @ 22:32:54
Postat av: Mrs. Sneaky

Redan höstdeppig? Då är vi två. Möjligtvis fler, men vi är iallafall två. Äppelkaka med kanel nåndag?

2007-09-06 @ 12:31:54
Postat av: Cake

Fru Lurig - Gissar på Sars eller Siddle. Låt oss fixa en sammankomst snarast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback