Cat on the catwalk

Movin' in my sexy clothes!

Alla borde ta mitt råd och lyssna på Catwalk (Original extended mix) -  Benjamin Braxton and Neja. Hur het som helst.

Idag tog vi sovmorgon här i Wayne och chit-chattade lite med Losse innan hon begav sig till arbetet. Har hunnit med två koppar Nescafe med milk. Nu är det frulle som står på schemat. Följt av årets första visit på KINGEN! Har saknat King of Prussia ända sen jag åkte hem förra året. Det var ett farväl fyllt av tårar. Men som sagt, snart ska det besökas igen.

Jag tror att de kommande veckorna kommer bli lite varannan-dag för mig och Emilia. Alltså: Dag 1 går Karen loss på diverse prylar och kläder och dag 2 är det Emilias tur. Så har det sett ut de två första dagarna iallafall. Om det blir såhär betyder det att det idag är min tur att go nuts on in the mall. Inhandlingslistan jag gjorde innan färden borde börja prickas av.

Metarmorphose - Kono är en ren och skär GO låt. Pumpar den i min iPod at this very moment.


Pappa - Terje blev eld och lågor när han såg vilka golfklubbor du vill att jag ska köpa! Han har nämligen exakt likadana som du vill ha. Inte för att du läser min blogg, men ändå!

image271

Greetings!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas att du har det gött och glöm ej presenten till syrran!

Postat av: Anna #7

Lakrits please? Äter den sista biten nu... Australian Liq... hur fan stavas det? A ja du fattar =)

2008-05-08 @ 21:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback