Hets och lugn.

Varvar hets med att andas ut. Det flyter inte direkt ihop, utan plötsligt finner jag mig själv nyvaken från en spontan powernap. Nästa gång jag stannar upp har jag kört barenstsblå faran i 130 på en 90-väg för att komma fram. Everything is such a blurr. En rastlöshet bor i mig. Men just i detta nu känner jag att den lämnar mig. Andningens status är nu normal. Jag mår bra.

...

En god vän skrev ett sms till mig idag,

"Karin! Det är så många fula som lyckats hitta nån.. Jag blir så bitter va..."

Gissa om jag flinade på Grön Express?

...

Avslutade arbetet innan julledigheten med att riva ett jack i ögat. Lika bra, tänkte jag och gjorde det bara. Och GUD va skönt det rev till! Plesure. Eller inte.

...

På tal om pleasure vill jag slå ett slag för Pleasure from the bass - Tiga. Sjukt skön.

...


Kommentarer
Postat av: jolanta

keep asking myself... WHY am I färging the hår, färging the ögonfransar and -bryn.. WHY do I have ångest for not having visited a solarium in months and months.... WHY am I saying no to christmas-candy? Not that it's sooo gott but still - we have a svull-opportunity here. If it's the ugly people who succeed, why even try to look gorgeous? No, screw thos. Karin, på juldagen är det du och jag som är queens.

2008-12-23 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback