Human snooze.

Lyxigast idag var att min fantastiska vän Emilia gjorde mig sällskap HELA dagen. Redan klockan 09.31 ringde den lilla svarta luren och min dag börjar alltså tidigare än vanligt. Halvtimman senare står hon i hallen med ett gnistrande leende då hon besökt folktandvården (som jag brukar välja att kalla skräcktandvården). Efter lite kaffe respektive te bar det av till min älskade 90 där Emilia agerade human snooze. Varvade 90210 med bildspel från vår resa till det stora landet i väst.

Hett.

När det gäller den delen av min umgängeskrets finns det ett visst beteende som för utomstående verkar onormalt. Jag går inte in på detaljer, men det innefattar ljudeffekter, handgester och över-/underbett. Och jag älskar att det ALLTID är lika roligt.

...

När det gäller 90210 kan jag bara säga att jag gillar det. Det var väldigt längesen jag varit med om ett så fruktansvärt B manus. Hade själv LÄTT kunnat toppa det! Det räcker att slänga in ett par snyggingar, kärlek, otrohet, knark, pengar, rivalitet,... Vi vet alla hur det slutar! Hur som helst, fantastiskt dålig, men bra serie.

...

Tiffany Persson snackar ju om att vissa personer böir vara med i Robison för att tappa ett par hekto. Här är min lista på personer jag tycker böir vara med i Extreme Makeover (alternativt Stilpoliserna eller Fab 5).

1. Finansminister Anders Borg.

2. Robert Wells.

3. Lars Adaktusson.

4. Kassörskan på ICA Nära Skogen, Mölnlycke.

5. Shirly Clamp.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback