Mute.

Här ligger man och kollar på tv. Utan ljud - MUTE! Dessutom är det reklam. Spännande.

...

Men nu händer FANIMEJ GREJER!!! Tack vare att tvn är ljudlös är det mycket svårt att lista ut vad som kommer hända härnäst. Och PANG! Där släpar dom in en tre meter lång orm. En djävulens avkomma. Och när det gäller just ormar kan jag säga att jag mer än gärna kan ta på mig skulden för utrotning. Jag skulle aldrig kunna döda en själv eftersom de är så jävla vidriga att se på, men är någon sugen visar jag mitt fulla stöd. För jag hade jublat!

...

Har skurit ner på sömntimmarna lite grann. Lika bra! För jag säger som Viveka Andebratt,

Jag känner att jag vill leva.

...


Fräscht.

...

Kommentarer
Postat av: Mang

Älskar man inte bara viveka så det gör ont :) longing for season two! wehu

2008-12-09 @ 13:35:02
Postat av: Alina

Va gärna med och rösta fram den bästa filmen! :)

Postat av: cake

viveka är min role-model!

2008-12-09 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback