Rykande.

Här kommer den rätta raden till senaste quizet, eftersom svårighetsgraden tydligen var något högre än tidigare!

1 - B. Damernas vinner trots hård konkurrens från Fuck me on the dancefloor.

2 - C. Inga-lill är min madre!

3 - A. Simonsson känner aldrig att hon har en bubbla i halsen. Och tydligen hör hon det inte heller, trots att hon låter som ett ägg.

4 - B. Man säger "VIICKEN idiot!" och visar därmed sin åsikt om aset som försöker krossa vännens hjärta.

5 - C. Jag fällde en tår för att taxin var för dyr.

6 - A. Jag står ju inte här och säger att jag vill ligga med dig, om det är det du tror.

7 - C. The one and only Digerdöden hade en historia att berätta om sex.

8 - B. Sällskapet trillade ut från krogen utan körkort, mobil och klocka.

9 - A. Matchen som skådades var HIK - Tjalls.

10 - B. Jag har fyra gaddar.

11 - A. Nähä, jag hade tydligen MISSAT en av primadonnans bläckfläckar och därmed ska rätt svar vara 9 st totalt i Selma! (Hoppas damen kan förlåta mig)

12 - A, B samt C. Vi trodde alla att Johanna G var rock 'n roll. Men än sålänge ser vi inget annat än plain, white skin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback