Sander Kleinenberg.

This is not Miami med Sander Kleinenberg är en riktig pärla till låt. In fact, detta är den låt som önskas mest frekvent i Selma Lagerlöf (förutom Rock away med Lazee). Fast herr Laidback Luke har gjort en kometkarriär och delar nu första plats med Kleinenberg.

Anyhow. Jag hade oturen att inte besöka Sensation förrän 2008. Efter lite överläggande har det konstaterats att både -06 och -07 var fantastiska år när det gällde att leverera hitar! Jag tänker på smashisar som Destination Calabria, typ. This is not Miami var the theme för Sensation White 2006, dock i en liten remake á la ordbyte.



This is Sensation - Sander Kleinenberg

Gud så bra.

Jag är mycket väl medveten om min besatthet av Sensation. Men jag säger som såhär, D.I.L.L.I.G.A.F?!

Sug på den flourtabletten.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback