Sleepy time.

...

Har dålig pli påmin sleepy time. Men som Viveka Andebratt brukar säga, jag vill leva, jag vill dansa, jag vill älska.

Och SOM jag ska göra ovanstående. Beginning with a trip to town. Vilket iochförsig kommer bli crapidoodeliday då jag avskyr rea. Har inga förhoppningar om att hitta nåt bland alla mammor med täckjackor från Coop. Allt ligger i en enda jävla röra och att skaffa sig nån sorts överblick är omöjligt. Att sedan leta fram rätt size är ett sjukt projekt, för att inte tala om att köa till provrummen. Då köper man hellre varan utan att ha provat, och kommer hem med ett "fynd" som visar sig vara för stort. Fuck Carlings.

Min specialitet är att gnälla på pensionärer i trafiken, well, jag har en annan special skill och detta vet jag att jag inte är ensam om. Jag hatar folk som går långsamt mitt i stan! Eller ännu värre, som STANNAR upp mitt i vägen för att de ska kolla efter något, säga något obetydligt eller exempelvis leta efter något i någon väska. Fuck that. Detta leder mig in på detta med att skaffa barn. Fram tills dess att barnet är stort nog att gå på stan själv böir man hålla det hemma eller på köpcentran utanför stan. För barnvagnar mitt i stan är fan inte ok! Behöver icke säga mer.

...


Kommentarer
Postat av: Sars

Couldn't agree more!!

2008-12-30 @ 09:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback