Under hot.

Till att börja med kan jag säga att det inte är tal om nya quiz förrän pressen och hetsen dämpas!!! Vill inte hänga ut någon som egentligen står mig väldigt nära hjärtat, men cut the crap JOHANNA! Första quizet bara kom till mig och så kommer det att förbli. Men visst, jag kan säkert tvinga fram ett par frågor...

1. Vad kallas Lucky Couples lilla sate till bil?

2. Vilken funktion i den är ganska tvivelaktig?

3. Vem försökte lyfta en onaturligt stor korg med lingon utanför HIKs hemmaarena? (Kan även ha varit blåbär.)

4. Vilken låt önskade Svetlana på en trendig nattklubb i Jönköping?

5. Vad blev resultatet av detta?

6. Vilka två låtar är ständigt återkommande önskemål om "Hej, vi är DJ:s!!" är i farten?

7. Avsluta meningen: "Men GUN, du kan inte......."

8. Hur lång tid har det gått sedan Mia och hennes ex gjorde slut? "2 år??? Det är........"

9. Varför skrattade en helt random kille åt Juliet och Veteranen på en spårvagn?

10. Vem hade som mål att sluta dricka klockan 24.00 för att dagen därpå vara körduglig och VAD beställde hon 23.59?

...

Amnesia Ibiza DJ Sessions Vol 4 = Bra skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback