Why?

I mina små smärta öron har jag uttöjningar. I vardera öra har jag alltså ett hål som mäter 10 mm i diameter till skillnad från ett vanligt hål man gör med synål. För kanske två år sedan tog jag beslutet att beställa ett nytt örhänge från barbarella.se. Vid den tidpunkten hade jag också 10 mm stora hål men var sugen på något annat smycke än bara tunnlar och horn, som jag endast hade haft. En plugg skulle jag ha. Men just den pluggen jag ville ha fanns endast i 12 mm.

Två millimeter mer eller mindre är väl skit samma, tänkte jag.

Ända sedan pluggen på 12 mm damp ner i brevlådan har jag gett mig fan på att den ska passa i hålet, men misslyckats brutalt varje gång. Så även idag. Ge upp nu Karin.

...

På tal om kroppsutsmyckning har jag även fått en halv-klar skiss av Dan banan som snart kommer appliceras på mitt skinn.



...

Kommentarer
Postat av: Ull

Det var ingen nådig skapelse Cake! Fabulous! =)

2008-12-10 @ 18:11:24
Postat av: sissel

fan va nice den va! vart ska du placera detta mästerverk?

2008-12-12 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback