Ziggy Stardust.



Ziggy Stardust - David Bowie. Ett gammalt beroende jag har.

Kommentarer
Postat av: "Magnifikt soundtrack"

Bra uppdateringsfrekvens nu Snake. Måste du vara nöjd med. Gillar särskilt alla bruna hundar du får med. Det blir så jävla känslosamt då. Och du förresten tack för T-shirten jag INTE fick. Tänkte att vi kanske kunde bespara oss nästa hårsmärtsresa med t-tröjeinvestering som det stora målet men icke. Ringa mig skulle du också göra men busy woman har tydligen oerhört mycket att stå i för tillfället. Jaja. Ligger sömnlöis i natt. Inte efter överkonsumtion av Red Bull ty jag ska ICKE prata ut me Anita i natt. Nä, imorgon reds stora frågetecken ut. DJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ.

2009-01-04 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback