Update

Visst heter/hette nyheterna på TV3 Update? I think so.

I slutet av maj/början av juni spelas kanon-cupen Viking Line Cup i Falun. Det är alltid lika kul! Då jag förra året missade höjdpunkten har suget efter täta mathcer, lufmadrass och oförutsedda händelser var starkare än någonsin. Planerna började ta form, men rätt som det var bokade jag en liten resa. Och fick sedan reda på att cupen ska spelas 1-4 maj. Var det då jag var hemma? Nej.


När jag växte upp, på det ljuva 90-talet, tittade jag ofta på ett skitbra barnprogram, Alvin and the Chipmunks, eller på svenska, Chipmunkarna. Det verkar dessvärre som att det inte är så många andra som blivit frälsta. Kolla in det
här och se om ni minns.


Dagens te: Persian Earl Grey

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag haller ,med dig Karin... Vad ar problemet med att lagga en cup nar vi ar hemma. Jag och Slang skulle ju komponera ett eget lag dar du ingick. Falun 2009 kanns just nu valdigt alagset!

2008-03-21 @ 07:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback