VP

Vuxenpoängen rasslade in vid tolvslaget. Uppenbarligen skulle 2008 bli året då jag lämnade min ungdom. Inget hetsdrickande på förfest, inget gapande på spårvagnen eller vilt kramande och hejande på alla 100 kompisar man tydligen hade. Ett ytterst moget och sansat firande blev det den 31a. Spel, konversation, ost och kex is the shit.

Träffade några partydjur på tisdagen (dagen efter) som till skillnad från mig inte hade varit hemma redan 02.30. Skålande fram till 04.00 var snarare vad som skett på den fronten. Det såg ut som att digerdöden anlänt till deras residens. Alkoholens biverkningar presenterade sig för mina sinnen, men denna gång som resultat av andras prestationer. Hade omständigheterna varit annorlunda hade kanske även jag svept ett par Staropramen Dark, men av okänd anledning var den enda alkohol jag fick i mig en skvätt Moët.. Att inte vara bakfull på nyårsdagen är något jag rekommenderar.

Kommentarer
Postat av: ylva

shit, karin, grattis! det måste kännts underbart, själv mådde jag precis som alla andra förjävligt, men vilka firade du med? kramkram

Postat av: Sars

åh. jag fick inte i mig en droppe alkohol, men en mun nattvardsvin.
vad säger man mer om saken? Inte mycket, men det var trevligt vill jag lova.

puss på dig

2008-01-03 @ 21:07:57
URL: http://anpassad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback