Champagne Supernova

Fick ett Oasis-infall och undrade varför jag inte lyssnade på dem jämt. Jävligt bra fråga, med tanke på deras förmåga att få mig såld.

...


- Gnäller ni över att ni röstat fram en pissig regering?
- Jag skulle väl aldrig rösta på något borgarpack!
- Jag visste väl att du hade hjärtat på rätt sida Karin.

...


Ser ut som ett jävla flyktingtillhåll på mitt rum, vilket ingen bryr sig om förutom jag som ju bor där. Fuck it.


...


5 timmars bussresa väntar vilket inte gör mig sådär jätteupphetsad, men ändamålet helgar medlen. Riktigt kul med viktig match, med världens bästa brudar.

...



USA here we come!! Vid min sida, Emilia da haircutter, destination - DJ Vigge. Cabba runt i Philly, konsumera mera (som Marcus brukar säga) och göra reklam för ett mindre imponerande land. I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback