Hissa

Dollarn är nu härligt billig. Följde dess fall sen några veckor tillbaka och när priset på 6.02 nåddes för dryga veckan sen slog jag till och skaffade mig lite illaluktande (dollar har en viss arom som inte är helt lugn) bucks.

The occation, för den som undrade är att jag återigen ska besöka underbara Philadelphia, New York och det idylliska Wayne. Om man någon gång sett Desperate Housewives och undrat vart i helvete de hittat Wisteria Lane skulle ta sig en tripp till Wayne med omnejd. Husen är stora, bilarna dito, gröna buskar, träd och hemmafruar med barnflickor. Något overklig känsla att vara där, men ack så underbart.


Något jag vill dela med mig av är en uppdaterad filmlista! Här är topp 5 just nu:

1. Breakfast Club
2. Studio 54
3. Garden State
4. Juno
5. Good Will Hunting

Inte ens nära: Hairspray. Ännu en sång, ännu ett smajl. Sjöng dom samma låt hela tiden?

Något som börjar gå mig lite lätt på nerverna är vädret i södra Sverige. Våren lurade runt hörnet men gömde sig fort. Istället kom snön, med vindar á la polar, och gjorde att man önskade sig långt bort. Fy på dig


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 09:57:18
Postat av: cake

hallå ja

2008-03-23 @ 15:05:08
Postat av: losse

heeej...jag har upptäckt att jag inte kan skicka sms till utlandet...grr! det är anledningen till att jag inte svarat. hur som helst, fisse har varit här o vi har flängt omkring som galningar, det är därför jag inte hört av mig. har bla varit i ny och upptäckt härliga nya second hand-affärer! har du kanske tid att höras imorgon (måndag)? börjar inte förrän 12...pusspuss

2008-03-23 @ 21:36:06
Postat av: Diddi

Stick i väg! ;)

2008-03-23 @ 22:20:58
Postat av: cake

haha, anna! :)

louise: jag kan absolut höras på måndag! kommer dock inte vara hemma mellan ca 14.00 - 18.30. kanske blir tidigt för dig att ringa innan 14.00. är dock inte helt hundra på att jag är hemma på kvällen, så vid närmare eftertanke kan tisdagen vara bättre. vad velig jag är!

2008-03-23 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback