Jag igen.

Har en massa tid att döda. Om man har det, är det ett lysande tillfälle att lyssna igenom denna fantastiska låtförening:

Summer Festival Guide Of 2008 (Mixed By The Vandals) CD1

01. The Chemical Brothers - The Salmon Dance  (Heavily Smoked By The Glimmers)

02. Felix Da Housecat - Pretty Girls Don't Dance (What Should I Do)

03. Yelle - A Cause Des Garons (Album Version)

04. Lily Allen - Alfie (Css Remix)

05. Grafton Primary - I Can Cook (Original Mix)

06. Gameboy/Gamegirl - Sweaty Wet/Dirty Damp

07. Zombie Disco Squad Vs. Blackman Vs. Demo - Straight Boy (Instrumental Mix) Vs. Beat That Bitch With A Bat Vs. Friday (Acapella)

08. Ian Oliver (Feat. Shantel) - Bucovina

09. The Black Ghosts - Anyway You Choose To Give It (Playgroup Mix)

10. Bonde Do Role - Marina Gasolina (Radioclit Remix)

11. Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Act Yo' Age Remix)

12. Jacknife Lee - Making Me Money (Switch Remix)

13. Technotronic - Get Up

14. House Of Pain Vs. Micky Slim - Jump Around (Remix)

15. Prince - Kiss (Lp Version)

16. M.I.A. - Paper Planes

17. Mystro (Feat. DJ Reflux) - Punching Cones Everywhere

18. King Amir - Samir's Theme (Madskillz Miami Bass Remix)

19. Edu K - Gatas Gatas Gatas (Scottie B Remix)

20. Enur - Calabria (Club Mix)

21. Pharoahe Monch - Body Baby (Count Of Monte Cristal & Sinden Remix)

22. Crookers - Atomic Baile Boy

23. Digitalism - Idealistic (A Trak Remix)

24. Calvin Harris - Merrymaking At My Place (Mr Oizo Remix)

25. Groove Armada - Superstylin' (Original Mix)


Kommentarer
Postat av: sedel

jag tycker att M.I.A.- Paper plains är det bästa på länge!

2008-03-25 @ 13:26:41
Postat av: Anonym

jag tycker att M.I.A.- Paper plains är det bästa på länge!

2008-03-25 @ 13:26:58
Postat av: cake

min favorit på denna är remixen av lily allens alfie! =)

2008-03-25 @ 13:37:05
Postat av: sedel

lily allen är inte heller fel! Jag har ju efter mycket om och men köpt mig hennes skiva, och den är superb! Men nu måste jag leta upp en fransk hiphop skiva, kanske inte det lättaste.

2008-03-25 @ 13:58:52
Postat av: cake

jag baxade just hem lilys skiva! håller med, superb! jag rekommenderar dig någon skiva med soprano!

2008-03-25 @ 14:27:54
Postat av: sedel

ja, visst är den? Oui madame, det hade vart snällt, sopranos var det vi lyssnade påi din mobil i söndags? Det ska komma en kille till mig idag å kolla in lägenheten.

2008-03-25 @ 14:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback