Allmänt quiz. (Öppet för personer utanför Selma Lagerlöf)

1. Vilken låt kom att bli sommarens stora partydänga?

A. Fuck me on the dancefloor
B. Vi låser dörren in till damernas
C. Justins nya...

2. Vad heter min mamma?

A. Ansi
B. Mona
C. Inga-lill

3. Vem fortsätter prata, trots att hon har en bubbla i halsen?

A. Simonsson
B. Pollak
C. Gratjova

4. Vad säger du till din kompis för att förhindra att han/hon ger sig in i ett tveksamt förhållande?

A. "Gör det bara. INTE!"
B. "Vilken idiot...."
C. "GUD så ful han/hon är"

5. Varför grät jag i en taxi en gång i somras?

A. För jag hade ramlat och slagit mig.
B. Någon hade dött.
C. Taxin var för dyr.

6. Ja, vad sa jag?

A. Jag står ju inte här och säger att jag vill ligga med dig, om det är det du tror.
B. Jag står ju inte här och säger att jag vill gänga med dig, om det är det du tror.
C. Jag står ju inte här och säger att jag vill ha input, om det är det du tror.

7. Under en omgång Geni lästes reglerna upp och om tärningen visade sex.... "Då har jag nåt att berätta om sex sen!". Vem sa detta?

A. Sandra Claesson
B. Juliet Tinder
C. Digerdöden

8. Vilka tre föremål försvann efter en kväll i nattklubbarnas tecken?

A. Plånbok, nycklar och mobil.
B. Körkort, mobil och klocka.
C. Körtkort, Preemkort och klocka.

9. Vilket lag åkte Selma Lagerlöf och tittade på efter att ha varit på A6 och köpt kaffebröd och en t-shirt?

A. Tjalls
B. Surte
C. Pixbo

10. Hur många tatueringar har jag?

A. 3
B. 4
C. 5

11. Hur många tatueringar har Selma Lagerlöf tillsammans?

A. 8
B. 4
C. 10

12. Hur många av dessa kan man hitta på J. Gratjovas silkeslena hud?

A. 0
B. Inga
C. Jag trodde Johanna var rock 'n roll?

Kommentarer
Postat av: Gon! Kolla! En hemlöis!

1. Skulle nog säga att det blir ett kryss mellan A och B.



2. Inga-lill. Men drömmamman är Tabitha!



3. Pollak?



4. VIICKEN idiot.



5. A!



6. A!



7. haha... klockren diger.



8. B! VIICKEN kväll.. shit.



9. A! åååå Tjalls. me coola låten.. LOL



10. B-4



11. Har fan inte koll men det böir va 8 va? ja, jag säger A - åtta.



12. Gjuten C. Böir märka mig snart.







PS. zappade förbi Debatt på 24:an, skåningar som pratar om hemlösa.

2008-11-28 @ 18:41:16
Postat av: Anonym

1. AAAAAAAA....



2. BBBBBBBBBB...



3. Simonsson, och detta är tydligen inget hon är medveten om själv!!



4. B, men jag hade nog kläckt en C!!



5. AAAAAA.... HAHAHAHAHAHAHA!!!



6. A!



7. Finns ingen andra alternativ än digerdöden!!



8. BBBB... va inte med men har hört om denna fantastiska afton!!



9. HIK!!! men dom mötte ju faktiskt tjalls. tappra försök att få med oss en bärkorg in gjordes!!



10. B!!



11. Karin Eriksson kan inte räkna!!! Rätt svar är 9!!!!



12. C. Med betoning på att jag TRODDE hon va rock ´n roll!!! men ack nej!!!!

2008-11-28 @ 19:39:43
Postat av: simon

haha du på tal i min bubbla jag alltid lyckas få i halsen...JAG GILLAR DEN...dumt å ta bort en sådan;)haha,fan vad skön du e=)

2008-11-29 @ 00:28:43
Postat av: Vad lider du av egentligen? Benskörhet? Men det är ju bara att skita å gå då!

Jaha, nu märkte jag genast att svårighetsgraden var något högre på detta quiz då primadonnan skrapade ihop sina första FEL....

2008-11-29 @ 01:42:51
Postat av: cake

hahah saaara!! du kanske gillar den....men vet du hur det låter när du har en bubbla i halsen? :D

2008-11-29 @ 01:46:02
Postat av: Karin Eriksson

Bennerballe:

Hur många tats har julia? - 2

Hur många tats har heidi? - 2

Hur många tats har karin? - 4



WHAT AM I NOT GETTING?! (Har du 3???) (Eller du kanske har köpt SEX???)

2008-11-29 @ 09:46:07
Postat av: simon

haha jo jag vet cake..men asså det går av bara farten du vet;)hehe

2008-11-29 @ 13:37:36
Postat av: Alla bara älskar mig!!!

hey f***face!!!! julia-2, karin-4, heidi-3!!!!!!!!!! jag tycker nog att heidi får plus för detta uppmärksammande!!!!



PS. I'm a God!!!!!!

2008-11-29 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback