Odd people.

I helgen som var befann jag mig alltså i Carlsberg Paradise. Köpenhamn och Danmark i allmänhet har alltid legat mig varmt om hjärtat. Helgens äventyr gjorde fan ingen besviken! Förutom att vi alla hade the time of our lives uppstod en del frågetecken, such as:

- Ingen alkohol på rummen?
- Ingen minibar på rummen?
- Sen när blev danska och engelska ett slående likt språk?
- Hur i hela Bahamas kunde jag plötsligt tro att vi befann oss i London?
- Hur svårt ska det vara att få tag på en jävla taxi?
- Varför fick den äldsta i vårt sällskap visa leg på Dubliners?
- Vad fan var Dj:ns problem på klubben vi hamnade på i fredags? --> Önskningar på ett papper?
- Vart försvann Heidi?
- Hur kunde vi vakna kl. 13.49?
- Varför var vi tvugna att missa introt till Sensation?
- Varför utcheckning kl. 10.00?
- Kommer vi att få 500 DKK i böter för att vi drack en öl på rummet?

...

Det är ju inte direkt så man vaknar som en jävla solstråle numera. What's up with the rain?! 100 % vinter-Karin väntar på att göra entré och det går inte riktigt när vi befinner oss i ett regnigt och blåsigt elände. I dessa dagar vill man fan inget annat än att svepa kopp efter kopp av kaffe och spendera kvalitetstid med televisionen eller datorn (alternativt ett fint gäng pals och ett par kannor glögg).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback