R-r-r-r-r-reeemix!

Freemasons som har en förmåga att ge oss hit efter hit har gett sig på att mixa Eric Prydz gigant Pjanoo. Den är inte häpnadsväckande, men visst är den skön! Freemasons typiska sound är med vilket gör dängan mer speedad - I like!

Pjanoo (Freemasons Rebuild) - Eric Prydz

Min favvo-holländare Laidback har gett en av mina absoluta favoritlåtar nytt liv. Jag talar om Mylos Drop the pressure som jag aldrig tröttnar på! Den som ännu inte gett plats för Ladback Luke i sitt hjärta bör göra det snarast!

Drop The Pressure (Laidback Luke Bootleg) - Mylo

Den gamla klassikern Feel it med The Tamperer feat. Maya har också hottats upp! Älskar beatet i originalet men mixen av Get Far är sweet!

Feel it 2008 (Get Far & Farolfi Aka Deelay Club Vrs) - The Tamperer Feat. Maya



Freemasons.



Laidback Luke.

...



Selma Lagerlöf goes London/Edinburgh. Ett gott gäng.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback