Rutin.

TUR att jag inte på klassiskt fyllemanér antog rollen som linslus på Sensation! För ofta är man inte lika drop dead gorgeous som man misstänker. Och tydligen befann sig ett filmteam där som inte bara filmade utan körde all in med intervjuer and such. I diskussionen om vad man i hela friden skulle ha på sig kläckte Sara den här sköna:

- Jag bryr mig inte sålänge jag kommer med i TV.

Filmen, som helt saknar medlemmar från vårt crew, ger dock flashbacks så det är sorgligt. Gåshud från hjässa till tår. Man får en rätt schysst överblick av succékvällen 08-11-15.

 

Detta var alltså fem minuters feeling. Jag nöjer mig inte med mindre än åtta timmar. I like =D

Kommentarer
Postat av: simon

Oj här kommer man in på din sida efter någon veckas frånvaro..sensation säger jag ba..fy fan, att vi inte va med i filmen tror jag va bäst;)vi va ju coola ändå kakan..oj oj..kommer aldrig glömma, aldrig=)

2008-11-24 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback