Selma quiz nr....15?

1. Vilken är Haisans favoritlåt?

2. Vilket spel är att föredra i sällskapet på förfest?

3. På vilket Mc Donalds stannar man i regel om man ska färdas till casa Bennerstål-Tinder?

4. Vad är portkoden till ovanstående casa?

5. Ok, portkoden är inte det väsentliga, men vem i Selma ringde och bad om den runt midnatt efter hemgång från krogen?

6. Är det ok?

7. Vem är det som vill ha "mer"?

8. Vad är "Pan" för något?

9. Vad gjorde Karin för högst respektabla insats i IT-Grettans lägenhet innan hon med sällskap åkte till Sensation?

10. Avsluta meningen: "Livet är en........"

Kommentarer
Postat av: rasija

1. damdamdidadamdamdidamdam... Disturbia! Tätt följd av "we were trying different things, we were smokin funny things... singing sweet home alabama all summer long."



2. ALIAS! alternativt singstar.. eller?



3. 9809 va?



4. Hon ringde faktiskt inte utan MESSADE mig, och det var Haisan som själv faktiskt BOR i lägenheten. Inte lätt att alltid minnas allt.



5. Tvek.



6. JAG! Men det är väl inte undra på när han är SÅ het!?



7. Karin slafar i casa del gratjova när hon befinner sig på annan ort. På morgonen sitter en järnkeps på som envist tynger ner henne vilket får henne att gå loss bland lägenhetsinnehavarens meduciner. Hon tar en "pan" och känner att den verkligen GÖR DET. Sedan är det ett jävla snacka om dessa "pan". När hon sedan kryper till korset och erkänner att hon varit och nallat i medicinskåpet kan hon inte motstå att fråga vad dessa "pan" egentligen var för mirakeltabletter. Måste säga att jag blev lite förvånad över hur mycket susen de hade gjort eftersom det inte var något annat än Panodil.



9. Diskade ett helt berg med disk. Funderar fortfarande på hur jag ska kunna återgälda detta. Thank you my friend.



10. FEST, och jag är inte bara bjuden jag är hedersgäst!



(eller var det medlemsgäst, Karin? och vad är i så fall medlemsgäst? V.I.P. hur som helst. Eller var det OOUIIAAAJPIIII? LOL)

2008-11-27 @ 13:15:29
Postat av: Diskaren

HAHAHAHA! OOUIIAAAJPII är så bra va!? Den filmen böir hamna på fuckface...men tvek eftersom jag själv inte står för den mest felfria insatsen..



Tyvärr klarar miss russia inte quizet fläckfritt....



svaret på fråga 1 kan iofs vara någorlunda rätt. men svaret jag är ute efter är Destination Calabria (Unknown) med Alex Guadino. Sen är det givetvis ALIAS som ska vara rätt på fråga 2:) (jag har aldrig kört singstar med selma...)

2008-11-27 @ 13:41:47
Postat av: hemmafru!!

1. Destination calibria!!!!!!! hur kan man nånsin tröttna??!!



2. Alias!! det för övrigt haisan rules!!!



3. Boråsia hoppas jag. Annars känns det som det blir en nedrans omväg!!??



4. 9809...



5. Ja jag kanske hade lite svårt att minnas den när jag va lite mindre nykter!! så grettalainen fick påminna mig lite bara!!!



6. om detta skola de lärde tvista!! och eftersom jag är en mycket lärd människa så bestämmer jag att det är heeeelt okej!!!



7. Madrasser vill alltid ha mer!!!!



8. Pan är mirakel piller som också är mer kända som vanliga sketna panodil!!!



9. Hon diskade!! antagligen för att hon va totalt bored när lucky couple fick åka till jkpg och hämta biljetter!!!



10. och jag är inte bara bjuden. I'm the fuckin guest og honour!!!! skulle också kunna va: Livet är en fest, drick tills du somnar i fosterställning i den obäddade bäddsoffan!!

2008-11-27 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback