Soundcheck.

Jadå. Jag vaknar upp och inser att jag gillar samma musik som igår. Men i detta fallet snackar vi verkligen inte igår! Tror den är ca 2 år gammal. Fick bara ett sånt sjukt craving. Den första låten jag tänkte på när jag vaknade var av jävligt okänd anledning denna:




My Life (Fonzerelli Remix) - Chanel

Detta är en so called uncut version så introt är en skvätt långt. Bara att snabbspola förbi om så önskas!

....

Och Jesus Jävelberg vilken låt som kom till mig!!! För den som missat att jag sagt det tidigare, Benny Benassi is my daddy. Och en mix av just Who's your daddy ligger troligen på min 25 mest spelade lista. Trodde dock inte jag skulle snubbla in i den på tuben.




Who's your daddy? (David Guetta & Joachim Garraud Remix) - Benny Benassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback