Spontanitet. Och oldies.

Spontan all-in-kväll. Som vanligt. Absolut inte bitter för att bli sliten och fattig. Det är det enda jag vill bli.

Min vapendragare Dj Grotjova och jag hade kvalitetstid idag vilket innefattade en jakt efter musik, helst bra sådan. Visst lyckades vi! Tar dock inte åt mig den minsta ära då jag tog tillfället i akt och vilade ögonen en sväng i värdinnans säng.

Dagens fynd:

Lucky Star - Ron Carroll/Superfunk

och

Mambo Italiano - Shaft

...

All cred till TV6 som på nåt jävla sätt lyckats med att sända alla kungliga program när man behöver dom. Simpsons och Family Guy to the people.

...


Passar på att annonsera för Dirty Sexy Money för den som inte sett det. Lovely, just lovely säger jag!

Kommentarer
Postat av: Kött-grettan

You do the sleeping - I do the hunting. Fast tvärtom i lördags då. Eller? :) Dra åt helvete vilka bitar Karin! Föreslår ett besök på http://jonnaahs.blogg.se. Där kan vi eventuellt ha årets dansakt.

2008-11-24 @ 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback