Tårar.

För ungefär 30 minuter sedan hände något fruktansvärt. Jag brukar referera till min dator som "datorn" alternativt "datan". Det sistnämnda får dock språkpoliserna att trilla av stolen och sedan hota med stening, så jag brukar det endast i hemlighet. Iallafall, datorn dog. Pang sa det, och så blev det svart.

Det här kan inte vara bra, tänkte jag.

Nej, det visade sig varken vara bra eller dåligt. Sätter igång den försiktigt utan att hamra sönder on-knappen och tangenterna. Msn verkar vara intakt. Internet likaså.

SKÖNT.

Pluggar i lurarna då jag tänkt avnjuta lite av den nya musik som anlänt till datorn. Startar upp iTunes och vad ser jag?

ABSOLUT INGENTING!!!

Mitt musikbibliotek är alltså tömt. Som tur är finns musiken fortfarande kvar på datorn i 700 olika mappar. Det kunde alltså varit värre. Men ändå, gud vad jag ser fram emot timvis av sortering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback