Fy schan.

Avreagerar mig här och nu.

Vad fan handlar alla gubbar och kärringar som är ute och jävlas i trafiken om?! Lilla hjärtat, man behöver INTE stanna innan en sväng. Man KAN faktiskt klara en kurva UTAN att stanna, kolla höger-vänster-höger, rätta till säkerhetsbältet och sedan köra. SLUTA MESA!!! Jag förespråkar ingen våldsam körning med höga hastigheter och oannonserade filbyten, nej, jag önskar bara att folk kunde sluta vara såna jävla idioter.

Idag hade jag en rostig och ful Volvo 850 före mig en del av sträckan jag körde. Personen som körde var så fruktansvärt orock n'  roll så jag vet inte vad. Den jäveln saktade in 1 km (utan att överdriva) innan en rondell och satte samtidigt på blinkersen. Suck. Jag hann förstå vilket håll du skulle svänga bilen åt både 1, 2, 3, 4, 5 ........99 och 100 gånger. Men tack för omtanken idiot.

Samma rostiga vrak hann få mig ur balans en gång till innan hemkomst. Vid nästa rondell är det nämligen ett farthinder precis innan, i anslutning. Proceduren med blinkers och broms på 1 km innan upprepas men fartminskningen denna gång var extrem. Nu stog nämligen bilen helt still innan påbörjad genomfart. WHY?!

...


Passar även på att be om ursäkt för den griniga attityden på träningen. Det var bara en sån dag. Men på lördag är det all in!

...


Superstar (Fuzzy Hair 2008 Remix) - Tom Novy Vs Eniac

Positivt är iallafall att jag älskar ovanstående låt. Sjukt mycket. Och att musikbiblioteket nowadays ser oerhört hot ut. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback