Näe.

Jaha, då var fiaskot ett faktum. Blev att bege sig ut och svänga sin feta röv på nattklubb igår. Det ska inte hymlas med att det intogs en viss mängd alkohol, däribland den fantastiska drycken Jägermeister. Tydligen fanns spår av denna luriga drog kvar i kroppen vilket resulterar i en katastrofal trötthet. Det är dagar som denna en burk med koffeintabletter ska missbrukas. Vad är det då som skiljer denna dag av bakfylla från alla andra? Jo, imorgon har nämligen Karin tenta. Den första ever. Som hon inte pluggat till ordentligt. För det hade hon tänkt att göra idag, dagen innan. För hennes skadade hjärna räknade med att vara på hugget. Efterbliven.com.

Får jag godkänt är det jag som tar ett sms-lån och bjussar på Cristal.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Se så! Det kommer gå så bra! Sådana dagar inser man hur mycket stryk hjärnstackaren får ta vid alkoholkonsumtion.

Postat av: cake

härligt att du sprider din absolutistpropaganda på min blogg.

2008-10-12 @ 23:34:42
URL: http://cakes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tar varje chans jag får, det vet du. Vill ju inte,till skillnad från vissa andra, ha Janne Josefsson ringandes och tjatandes om att jag ska vara med i Debatt.

2008-10-12 @ 23:37:35
Postat av: cake

men du är ju iallafall inte 17 år likt en annan blond bloggare.

2008-10-12 @ 23:41:20
Postat av: Johanna

Autch... Very autch. Vi böir ha ett Austin-marathon snart.

2008-10-12 @ 23:42:32
Postat av: cake

grr baby, very grr!

2008-10-12 @ 23:52:33
Postat av: Sars

Babe, jag sitter i det oststatiska landet och laser din blogg och jag alskar det. och jag kan knappt vanta tills jag kommer hem, fi fabbe vad harligt det ska bli att hanga ut med dig igen! KOESS!

2008-10-28 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback