Vaskar guld.

Bland all musik som trillar in i datorn kan man hitta riktiga guldkorn. Fick in ca 200 låtar på den gamla burken idag. Vad sägs om godingar som:


Love & Pride 2005 - Daniel Hoppe feat. Paul King

Freed From Desire - Backside Artists

September 99 - Earth Wind and Fire

You And Me - United Nations (Jag vet...men jag gillar den!)



Samt en fantastisk remix av min vapendragare Ansis (Jonny) favorit,


Illusion  (Elektro remix) - Benny Benassi feat. Sandy



...


Har lyckats med bedriften att göra ingenting på hela dagen. Sånt som händer.


...


Hängde med miss Claesson idag och kom in på en politisk diskussion. Jag hävdar att man inte har någon som helst rätt att gnälla över landets sätt att styras om man inte röstat. Claesson, som så många andra, är inte särskilt insatt vilket är helt ok så länge man inte klagar. Jag säger absolut inte att hon gör det, men tyckte ändå hon behövde ta ställning varpå jag tvingade henne till att göra ett partitest. Sån är jag.


Gör testet du med. Det går på 5 minuter. Tops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback