Kli.

Faaaaaaaaaaaaaan. Jag går alltid runt och berättar hur mycket jag älskar våren och att det utan konkurrens är min favoritårstid. Och varje år blir jag lika förvånad när jag helt plötsligt svullnar igen i hals och näsa, går runt och nyser och lämnar spår efter mig iform av snor. Och varje år blir jag lika irriterad över det. Jävla pollen.

För att spä på detta tänkte sig mitt immunförsvar en liten vacation varpå jag blivit förkyld. Så om vi plussar på det på det som redan fanns har vi ett vrak på en stol framför en dator iklädd tajts och hushållspapper. Det är jag som är vraket. Loratadin ratiopharm 10 mg kikar på mig från mitt nattduksbord och jag undar vad dess huvudsakliga syfte med mig är. För inte fan lindrar den mina besvär. Och Otrivin menthol som tidigare varit strong as hell mot min nos känns nu inte mer än vanligt vatten i näsan.

Men gnälla över pollenallergi känns aningen gammalt. Därför släpper vi det nu.

...

En glad nyhet är att David Guetta kommer till Göteborg och Trädgårn den 2 maj. Gissar att den kvällen blir bananas.

...

- Om jag skulle jobba som något... så skulle det vara polishund.

och

- Men du såg ut att ha roligt iallafall...
- Jag hade haft roligt med VAD som helst den kvällen!


Den kvinnan knows what she's doing.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback