När jag börjar skriva detta inlägg är klockan 06.43.

Och här slog den över till 06.44. För att aktivera mig och komma upp i tempo denna dag snoozade jag bara EN enda gång. (Att jämföra med 5-6 ggr annars.) Jag har hämtat kaffe och satte mig alltså nu för att skriva. Avbröts nu av någon hurtig människa som sände mig ett sms. Det var från Slow och nu har jag svarat på det. Nyhetsmorgon är på i bakgrunden, vilket jag snart måste åtgärda eftersom jag inte klarar av den blonda tjejen som ibland agerar programledare. Vet inte vad hon heter, men jag vill inte heller veta.

Där satte jag på ett Roll On-avsnitt och lyssnar nu till Rolles ljuva stämma. Jag hoppas dock på lite diskussioner, men framförallt listor av självaste Mia och Klara.

Nu måste jag ha i mig kaffet för att förebygga huvudvärk. Även fixa arbetslooken. Jag har inte tid med detta. Nu är klockan nämligen 06.56! Pitt, nu blir jag nog lite sen!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback