Problem.

Problem 1:

Vad i hela Himalaya ska jag söka för utbildningar this fall? Klockan går ju som bekant inte bakåt och snart är det 15 april, mao sista ansökningsdag. Jag är splittrad. Allt verkar så kul. Allt verkar så tråkigt.

Problem 2:

Hur ska jag prioritera när jag väl har valt? Vilken utbildning vill jag helst gå?

Problem 3:

Vad ska jag sälja för att få ihop pengar till snus?

Problem 4:


Allergiproblem.

Lätt som en plätt:


Det är lätt att älska Röyksopps senaste album Junior. Jag är sjukt svag för Karin Dreijers stämma och den finns med på skivan liksom gästspel av Robyn och Lykke Li (som inte heller går av för hackor). Spår jag hittills blivit kär i:

You don't have a clue
The girl and the robot
Tricky tricky
Miss it so much

Vision one



Röysopp - Junior.
...

Kommentarer
Postat av: mirja

Hej! Jag vet itne om du kommer ihåg mig, det var ett tag sedan sist :) Idag har jag två saker att delge. 1. På Willys kostar för närvarande 2 st Tropicana 30 :- 2.Igår hade de gjort ett test på centralen där de frågade människor om de de kunde avvara några kronor till en bussbiljett. Jag tror de räknade ut att timlönen blev något med 200 kr. Då behöver du bara jobba ungefär en halvtimma för en dosa snus och 2 st tropicana, trettio kronor över till en mjukglass. dessutom :)

2009-04-09 @ 20:11:18
Postat av: slang

haha, det var därför vi hade två tropicana hemma=)

2009-04-10 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback