Röv!

Här sitter jag way past bedtime. Eller ah, vet inte om det spelar någon roll om jag somnar 22.00 eller 02.00. Jag känner mig lika hopplös ändå tidigt på morgonen. Jag frågar mig själv hur jag egentligen mår, om jag har känning av feber, maginfluensa eller liknande, bara för att få ringa det där samtalet om att man inte kommer visa sitt vackra fejs i lagerlokalen kommande arbetsdag. Men givetvis har jag någon form av moral i kroppen som varje morgon släpar mig till ett jobb där alla vill ge ge ge, och icke noen ha ha ha.

Skämt åsido, jag gillar mitt jobb. Och efter en viss tid av arbetslöshet är det guld att få leva det ädla livet som arbetare! Men mornarna...de är inte riktigt ok. Det värsta jag vet är att inte få sova/slöa tills man verkligen är redo. Min startsträcka är ganska lång.

När jag idag skar mig lite lätt på fingret och började blöda möttes jag av det här när jag skulle hämta ett plåster:



Notera den orangea (jag vet att det inte stavas med ett a på slutet. Men det är så man säger och det känns helt fel annars!) kniven som ligger ovanpå "Savettbehållaren". Vet inte riktigt syftet med att ha en kniv i anslutning till en omplåstringscentral. Om en person är skadad och en annan ska hämta diverse sjukvårdsmateriel i denna behållare finns risk för ytterligare olyckor. Jag lät den ligga kvar. Men jag funderar på att göra en kupp imorgon och förflytta detta vassa vapen. På sikt kanske jag räddar ett liv.
...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/event.php?eid=54610962199&ref=ts



ses där ;)

2009-04-22 @ 16:29:58
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-22 @ 16:32:41
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e så rolig Karin!!! hahahaha din blogg e bäst!

2009-04-23 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback